100 jaar Nassauschool - Reünie

De uiterlijke aanmelddatum is verstreken, helaas is het niet meer mogelijk om u aan te melden voor onze reünie.

Dit schooljaar bestaan we 100 jaar! Dit willen we graag vieren en daarom organiseren we op zaterdag 8 juni 2024 een reünie voor alle oud-leerlingen en oud-medewerkers.

Betaling
Let op! Heeft u nog niet betaald? Dan is uw aanmelding nog niet definitief en ontvangt u geen informatiemails over de reünie! Een reüniekaart kost 10 euro, dit is inclusief iets te eten en drinken. Betalen kan via onderstaande link of door 10 euro over te maken naar onderstaande betaalgegevens.

Betaallink: https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=TUEZuC5BROG-5Unl9Dt0DA

Rekeningnummer: NL 13 RABO 0329 4345 19
Op naam van VCOG Nassauschool
Onder vermelding van voor- en achternaam

Tijdsblokken
Om er zeker van te zijn dat u er tegelijk met uw oud-klasgenoten bent, hebben we de dag verdeeld in tijdsblokken. Deze zijn ingedeeld op geboortejaar. De tijdsblokken vindt u hiernaast. Vanwege de vele aanmeldingen willen we u vragen om u zoveel mogelijk te houden aan deze aanvangstijden.

Parkeren
In de buurt van school is geen parkeergelegenheid. We raden dus aan om zoveel mogelijk op de fiets of met het openbaar vervoer te komen. Het dichtstbijzijnde treinstation is Groningen Noord (vanaf daar is het ongeveer 20 minuten lopen) en de dichtstbijzijnde bushalte is Nassauplein (vanaf de halte is het 3 minuten lopen). Komt u met het openbaar vervoer? Plan dan via www.9292.nl uw reis.
Komt u toch met de auto? Let op: het is op betaald parkeren in de hele Oranjewijk! De dichtstbijzijnde parkeergarages zijn Boterdiep, Circus en Ossenmarkt (allemaal op ongeveer 20 minuten lopen vanaf school).

Mocht u nog leuke herinneringen of foto's hebben, dan ontvangen wij die graag op [email protected].

Hartelijke groet,
Het team van de Nassauschool

Programma Reünie

100 jaar Nassauschool

Inloop & ontmoeting

Met koffie, thee en iets lekkers

Geboortejaar

1930-1967

1968-1980

1981-1997

1998-2004

2005-2011

Fotowand

Herkent u uw oud-klasgenoten nog?

Wall of memories

Welke herinneringen heeft u nog aan de Nassauschool?

Photobooth

Op de foto met uw oud-klasgenoten of oud-leerkracht.

Tussenlokaal (Graaf Adolfstraat : Monument, begane grond)

Quiz

Wat weet u over de afgelopen 100 jaar?

Hal (Graaf Adolfstraat : Oranjeboog)

Rondleiding Nassaulaan

Neem een kijkje in ons hoofdgebouw.

Start vanaf het hek (Graaf Adolfstraat & Nassaulaan)

Historicus vertelt

100 jaar Oranjewijk.

Start vanaf het hek (In combinatie met de Nassaulaan)

Oudhollandse spelen

Weet u nog? Blikgooien, Sjoelen, Spijkerslaan, Stokvangen.

Schoolplein beneden (Graaf Adolfstraat)

Muziek

Door de schoolband.

Borrel

Bijkletsen onder het genot van een hapje en een drankje.