Leerling aanmelden

Buurtschool

De Nassauschool wiI de beste school voor kinderen uit de buurt zijn en blijven. Het bieden van een veilige plek is cruciaal. Om dit te realiseren hanteert de school een postcodebeleid. We zijn hiertoe ook genoodzaakt vanwege de beperkte ruimte in de school.

Het voedingsgebied van de school omvat de Oranjewijk, de Schildersbuurt, Kostverloren, Paddepoel-Zuid, de Tuinbouwbuurt en een deel van het centrum. Wie buiten dit gebied woont, zal een andere school moeten kiezen. Dit gebied is in samenwerking met de MR vastgesteld.

Uw kind aanmelden op de Nassauschool:

1. U neemt contact op met Nynke de Jong-Jansma, zij is de coördinator van de onderbouw. Ze is te bereiken op woensdag, donderdag en vrijdag op tel.nr 050 - 360 40 60. U kunt ook mailen naar [email protected]. U maakt met haar een afspraak om op school te komen kijken.
  2. In een kennismakingsgesprek wordt het onderwijs op de Nassauschool toegelicht en kunt u hierover vragen stellen. Hierna maakt u een rondje door de gebouwen om te kijken hoe het in de praktijk gaat en de sfeer te proeven.
  3. U krijgt een aanmeldingsformulier mee waarop u de gegevens van uw kind(eren) kunt invullen.
  4. Na inschrijving hoort u van de leerkracht van groep 1 wanneer de eerste schooldag is (op of na de vierde verjaardag). Ook zal de leerkracht dan wenmomenten met u plannen. In het gesprek met Nynke de Jong-Jansma zal deze procedure worden toegelicht.